Kiropraktik i Centrum har åbent

• Klinikken Nørreport
  • Klinikken Gammeltorv

Kiropraktorer er som autoriserede sundhedspersoner en del af det danske sundhedsvæsen, og det forventes derfor, at klinikker holder åbent dog på nedsat niveau grundet omstændighederne.

Hos Kiropraktik i Centrum er vi klar til at give patienter den nødvendige behandling i trygge rammer. Vi tager naturligvis forholdsregler for at reducere smittespredning. De kommende uger arbejder klinikkens kiropraktorer i to adskilte teams på begge klinikker. Derudover prioriterer vi (som altid) hygiejne højt.

Vi opfordrer alle til at anvende klinikkens håndsprit før og efter behandling. Grundet situationen er der færre mennesker på begge klinikker end normalt, og det vil dermed være nemmere at holde afstand i venteværelset.

Er du i tvivl, om du bør tilses, er vi klar på telefonen, hvor du har mulighed for at tale med en kiropraktor. Hvis du booker online, må du forvente at blive ringet op af klinikken i forhold til telefonvisitation jf. gældende corona-retningslinjer.

De generelle råd fra Sundhedsstyrelsen lyder, at raske skal beskytte sig selv for at beskytte andre (håndhygiejne, hensyn, begrænset fysisk kontakt og sociale aktiviteter), personer med hoste, let feber eller forkølelse skal blive hjemme og personer med vejrtrækningsproblemer, stærke eller langvarige symptomer skal ringe til læge.

Har du været i risikoområder inden for de sidste 14 dage, eller er du syg selvom det "kun" er hoste, let feber eller forkølelse – så bliv hjemme. Tjek risikoområderne her.

Mandag d. 20-04-2020 vender klinikkens massører, zoneterapeut, fodterapeut og osteopat tilbage. Skal du til massage, bedes du selv medbringe lagen og håndklæde.

Vi opdaterer løbende i henhold til anvisningerne fra Sundhedsstyrelsen. Opdateret 04-05-2020, kl. 11:00.